fredag 21 januari 2011

Boktips

Fick hem denna bok igår och kollat lite i den, massa ögongodis!


Många fina bilder, både på den gamla upplagan och den nya.


Mmmm, tänk er att mysa in sig i denna i vår.


Eller att få ha denna på sig till midsommar tillsammans med en helcirkelkjol.


Små fina bilder i kanterna.
Det är sällan jag gör saker till mig själv, om man itne räknar vantar och sockar.
Det är ju så mycke roligare att göra till nån annan, ge bort en fin present.
Men jag tror faktiskt jag kommer göra nåt ur denna till mej själv. Vad det blir har jag inte bestämt ännu :)
Boken hittar ni här.

2 kommentarer:

  1. ååh den där gula tröjan var väl döläcker!!!

    SvaraRadera
  2. Jag har också den boken hemma :) Mycket fint i den! Jag är jättesugen på att sticka jackan med agraffknäppning. :P

    En Hemlis får man genom att haka på en av bytena hos Stickamera.se. Jag tror det brukar vara hemlisbyten ungefär två gånger om året. Håll koll på hemsidan eller på Ulrikas blogg på stickamera.se/blogg så missar du det inte!

    SvaraRadera