fredag 29 juli 2011

Mixa och matcha paketet

Ohhhh, idag kom det efterlängtade paketet! Och alldeles proppfull med godbitar var det :D


Tre härvor garn, som va handfärgade, knit-pro sticka, söt penna och block till samt en pocket och smarrig lakris! Livet leker....


Titta på de underbart gula färgerna och så det gröna, mmmmm.....


Mitt härliga paket kommer från Hanna i Östersund, du kan kika in hos henne här.

Jag säger TACK Hanna för ditt underbara paket :) och jag lovar jag ska göra nåt fint av allt fint garn jag fick :)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Var kul att du tyckte om det. Det ska bli jätte kul att se vad du kommer slöjda av garnerna.

    Hoppas du får en underbar helg.

    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilket fint och inspirerande paket! Gillar garnet jättemycket.

    Tack för den fina presenten, jag blev jätteglad. Synd att vi inte hann prata mer den lilla korta stunden jag var där.

    SvaraRadera