lördag 23 februari 2013

Kärlekens Gratitude

Nu är den klar, enligt mej klar för den är faktiskt inte blockad.
Men jag tycker inte att det behövs, jag vill ha den just så som den är nu.
Det vackra handspunna merino garnet jag fått av lika vackra VisaLisa är otroligt svårt att få fram rätt färg på bilderna, men jag tycker dom här är bra.
Jag maskade av i en i-cord med ett skogsgrönt jitterbug garn. Tycker det passade fint.
Använde mej av stickor 4mm från signature needles art.
Mönstret är såklart Gratitude.
Om man njuter av stickning i vanliga fall, så har det här varit en upplevelse.
Garnet, mönstret och stickorna var som gjorda för varandra.
Tack Lisa för att jag fick uppleva detta.
 




3 kommentarer:

  1. Ååh, din Gratitude blev jättefin! Jag måste sticka mig en till, för mycket färgskiftningar i den jag gjort... Att Lisa spunnit garnet förstår jag att har gjort upplevelsen ännu finare :)

    SvaraRadera
  2. Åh, så fin. Älskar att du har maskat av med en annan färg :)

    SvaraRadera