måndag 25 mars 2013

En i gänget

Hur vet man att man är en i gänget?
När jag känner mig mer säker eller när kollegorna skämtar med mig istället för att ifrågasätta mig?
Vilket som kändes idag som en mycket bra dag, och då jobba jag ändå en timme över.
Kändes som förtroende när jag fick gå hela kedjan med att dra zink till att packa och dra till lagret.
Kanske kommer jag ändå ha en chans att vara kvar? Jag skulle nog vilja det. Och varför skulle jag annars få lära mig så mycket?

Annars längtar jag enormt mycket efter barmark och sol. Jag vill ut och springa, fastän jag inte kan. Men kan jag lära mig olika moment i skotillverkning kan ju löpning inte vara svårare?

1 kommentar:

  1. Det är svårt att veta. Framför allt när en är så osäker som jag tror att både du och jag är ibland. Men jag tror att om en försöker sluta analysera och bara "hänga med" så går allt mycket bättre. Säger hon som nojar över allt i sociala sammanhang, haha.

    SvaraRadera