söndag 17 juni 2012

Color affection





Idag blev den fotad, min Color affection :) jag är jätte nöjd! Trots att jag på nästa ska komma ihåg att göra VisaLisa maska och sen göra en lösare avmaskning så den töjer sig åt alla håll :)
Jag har användt fabel, zauberball och cascade 220 fingering. Passa ypperligt :)
Rundsticka 4.
Den är lagom att slänga om axlarna, den går att knyta både fram eller bakåt om man vill. Eller snurra en massa varv runt halsen till vintern, ja jag tror den blir busvass!!

5 kommentarer:

  1. Snyggt! Härligt med en massa färger!

    SvaraRadera
  2. Som man säger ibland- Skitsnygg! Den blev ju jätteläcker, ser riktigt härlig ut att ha över axlarna.

    SvaraRadera
  3. Åh den blev verkligen superfin!

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin blev den, blir sugen på att göra en egen.
    Det är en särskilld känsla att läsa din blogg och samtidigt höra din röst inne i huvudet,att höra din fina dialekt läsa orden lite som en saga. Det gör mig glad!

    SvaraRadera
  5. Så underbar!! Härligt stor och fina färger.

    SvaraRadera