söndag 4 november 2012

ROTOR som inte vändes utan blev ett Lyckohjul

Att bli vald som teststickare tycker jag är kul, man får ett förtroende och man får göra nåt lite hemligt tillsammans med nån annan eller några andra. Som ett privilegium kan man säga.
När vackra VisaLisa frågade mej om jag ville hjälpa henne att teststicka det som skulle bli ROTOR blev jag jätte glad! Men samtidigt lite rädd, den stora sjalen och med en sån celeb som Lisa, ett mönster som jag skulle försöka fina fel i och sedan säga.... Hmmm.....

Men allt eftersom var det bara roligt och vi skrattade nog en hel del, och när klockan var sent och ögon gick i kors blev det ibland alldeles för bra ;)
Jag maskade av min sjal med i-cord kant eftersom mitt garn inte räckte och tiden inte fanns riktigt att beställa mer, men jag tyckte det blev fint.
Tryckte ner härligheten i ett paket och skickade, oblockad och utan fästade trådar.... Jag skämdes lite.
Lisa meddelar att hon fått den och att det nog inte är en ROTOR.... utan ett Wheel of fortune! Ett lyckohjul som man blir glad av :D
Och med dom här bilderna som hon tagit har hon ju alldeles rätt! Fantastiska bilder, som jag kanske ärligen stulit och lånat lite. Kanske jag nångång behöver en teststickerska och kan återgällda detta.
Tack finaste VisaLisa <3
Vill ni se vad Lisa skrivit om Lyckohjulet så kika in här.


2 kommentarer:

  1. Du är finbästast och jag älskar dig! Kan nog bli fler teststickningar hos dig hörru fin-Humlan!

    SvaraRadera
  2. Den blev verkligen fin med alla färger :)

    SvaraRadera