måndag 18 april 2011

Monday monday

Snart e det påsk och jag längtar lite faktiskt :) Senaste dagarna har jag mått ganska så bra, trots trötthet och en del värk i nacke och huvet. Men man kanske kan ta det om man mår bättre inuti huvet. Varit och hälsat på en kompis kompis eller hur man ska förklara. Jag hade stickning med mej så det gick bra, allt känns bättre bara jag har ett handarbete med mej. Stickar på en till sjal, i grönt. Samma som citronsjalen :) funderar starkt på att repa upp den och sticka den jag håller på med nu väldigt stor :) jag får se hur jag gör :) Fått beställning på virkade bakverk, det ska bli skoj att göra :) några kakor, dammsugare och en prinsesstårta ska man väl kunna göra :) Nästa helg, alltså sista april ska vi hem till vänner och grilla samt dricka lite gott :) det ska bli skönt. Man får klä upp sig lite och vara social, det är ett tag sen man gjorde det och ännu längre sen man sågr fram emot att få göra det :) Se om det kommer upp nå bilder under dagen, det blåser så väldigt ute så det är inte lätt att fota vare sig natur eller handarbeten ute nu, allt bkåser bort. Utom alla löv som man skulle önska blåste iväg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar