måndag 26 mars 2012

Stick mej och jag sticker till dej

I fredags styrde jag kosan mot en vän, vännina, stickerska vilket var bestämt sedan länge.
Det var skönt att komma till en familj, en vanlig familj enligt mej, tyvärr va husfadern på eget håll. Men resten av oss hade de härligt, iaf jag som fick underbar lagad mat, vin, goda skratt och promenader. Några maskor blev stickade oxå, men inte så många som det var tänkt ;)
Lördagen åkte vi till garnaffären, mitt ute i skogen, men så underbar!
Jag kommer ta med min mamma dit när hon kommer :) det blir nåt de.
Inga bilder blev dock tagna, så som det brukar bli när man är mitt uppe i nåt så bra.
Men kanske det blir några nästa gång, eller gången efter det eller vad säger du Elisabet?

1 kommentar:

  1. Tack för besöket! Det var supermysigt att ha dej som gäst! Vi får göra om det. SNART! och kanske blir det mer stickat då! ;)

    SvaraRadera