onsdag 28 augusti 2013

3 årig bröllopsdag

I början av sommaren va vi eller mest jag rädd att vi inte skulle göra så mycke saker ihop, utflykter och så. Jag skrev en lista med vad vi hade i tanken och listan blev rätt lång!


Första bilden är tagen när vi kommit fram till Slåtterdalsskrevan, jag är trött och fikasugen :)

Andra bilden är tagen efter vi varit på auktion i Huskölen på midsommardagen.

Tredje bilden är tagen när vi är på väg hem från Game fair, vi har fortfarande vitlökskorven oöppnad i gardinstången.

Fjärde bilden, toa kön när vi var på Visfestivalen. Helen Sjöholm sjunger i bakgrunden.

Femtebilden, efter mycke gott fika på Skuleskogens pensionat strosade vi runt och ville aldrig åka hem.

Sjätte bilden, vi har tagit en tur ut vid Nordingrå till gårdsbutiken, KeramikStinas och nån loppis.

Sjunde bilden, skyller på syrebrist! Vi är uppe i Kungsgrottan :) 

Åttonde bilden, vi har handlat och sedan varit på stora loppisen i Övik. Jag har sett en krokodil väska som jag valde att lämna kvar. För att en vecka senare köpa ;)

Nionde bilden, efter att ha gått några mil runt på marknaden i Åsele förseglar vi dagen med en puss och åker hem.

Tionde bilden, efter att vi gått hela vägen upp till toppen på Skuleberget var vi glada, rosiga och lite döva eftersom lilla Å va med :)

Vi var på fler äventyr oxå, men dom här summerar sommaren så som vi ville ha den. Och vad passar bättre än en kavalkad av sommarbilder på oss när vi firar 3 år som gifta idag <3 

9 kommentarer:

  1. Lyckogråt för er skull finaste fina ni!
    GRATTIS på er bröllopsdag och HURRA för mys TILLSAMMANS!
    Älsk på er finingar!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder! Grattis till 3 finfina år tillsammans! <3

    SvaraRadera
  3. Så härligt!
    Grattis till åren som gått och alla som ska komma!

    SvaraRadera
  4. Ni är LJUVLIGA!

    GRATTIS till era tre första år som gifta och all lycka inför alla kommande!

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig sommar ni ser ut att ha haft! Grattis på bröllopsdagen!

    Och vilka härliga sjalar i tidigare inlägg!

    SvaraRadera
  6. Shit, ni verkar ha hunnit med en hel del ändå. Och kramats en massa. I alla fall på kort. Lyx!

    SvaraRadera
  7. Grattis, härligt ni måste haft det i sommar!

    SvaraRadera
  8. Grattis och bra gjort!
    Jag blev full i skratt när jag såg bilderna, jag hade fått för mig att du levde ihop med en ganska mycket äldre man...? Undra var jag har fått det ifrån. När jag var på stickhelg så träffade jag två som hade lite koll på min blogg, en av dom var övertygad om jag var blond (har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska tolka det ;)) och en var fast besluten om jag kom från Stockholm... Kan ju tillägga att sanningen ligger sjukt långt bortom de antagandena. Men som sagt, det lite roande hur man bara genom lite text "får för sig" saker.
    Lycka till i framtiden.
    Sarah.

    SvaraRadera
  9. Men gud, vad fina ni är! Och grattis på bröllopsdagen i efterskott :)

    SvaraRadera