söndag 6 oktober 2013

Ibland behöver man bekräftelse

 


När jag för ett par veckor sedan antog Suz utmaning att springa varje dag tog jag det som en spark i baken att komma ut varje dag. Man mår ju så bra!
Och ni vet nog att det det både var regn och sol den veckan och mest lös det nog på söndag då jag faktiskt insåg att jag sprungit 9,44 km på hela veckan. Jag var solen! Och det räckte tyckte jag, jag klappade mig själv på axeln och va stolt!
När jag på måndagen efter läser på Suz blogg att det var JAG som vunnit utmaningen och en helt grym tröja från Holistic/GoCoCo så blev ju inte vinsten mindre söt.
Tröjan passar perfekt och är jätte skön.
Så återigen tack Suz för pushen och fortsatt inspiration!

4 kommentarer:

  1. Hejja hejja! Då är det bara att fortsätta? :)
    (Rekommenderade hon att otränade människor sprang lite varje dag? Tänker på mig själv och funderar på om benhinnorna hade hållt...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ja nu kommer det svåra!
      Du springer i eget tempo och har du bra på fötterna ska det nog gå, samt kompressions strumpor. Jag är ju inte nån tränad best direkt ;)

      Radera
  2. Du är så himla värd det! Heja du som håller i och kämpar på!

    SvaraRadera