onsdag 10 november 2010

Mår illa

Ja fy tusan hur jag mår just nu cóch sedan typ två timmar tillbaka.
Ont i huvet, nacken, magen och mår illa och är så allmänt däst, trött och slut på energi fast jag gjort noll. Är det för att jag ska till läkaren imorgon eller är det nå annat?
Kanske börja bli förkyld, vem vet. Men säkert är de för att jag egentligen inte vill eller vågar åka till läkaren imorgon.
Eller jo, jag vill ju oxå samtidigt som jag är rädd.
Tur att gubben skjutsar mej, för det är massor av snö ute nu. Och de börja bli nollgradigt så de tinar, blir halkigt och slaskigt om vi ha otur.
Det ha ju varit en del olyckor, läskigt. Men samtidigt är det ju samma visa varje år, folk tar inte snön och halkan på allvar och skjuter upp med att byta till vinterdäck. Har dessutom för bråttom och tror att de kan köra lika fort som på barmark.
Tur man slipper ut iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar