fredag 19 november 2010

Mot Sveriges mitt

Idag åker vi hem till mamma och pappa, äntligen! Jag längtar verkligen, men vet inte vad jag längtar efter egentligen. Att va hemma kanske, men detta är ju mitt hem oxå. Konstigt det där :)
Jag hoppas att de inte är allt för kallt när vi kommer till huset, men vi bruka ju kunna hålla oss varma på nåt sätt. För elda lär vi nog inte orka när vi kommer dit.
Jag ska köra första sträckan iaf och det känns bra. Jag ha ju gubben med mig så det ska gå fint. Så ha han ju redan kört så mycket idag eftersom han jobbar.
Är minus 10 idag och solen skiner, jätte fint ser det ut ute :)

Eftersom min burk är paj så komemr det inte bli nå bloggande i helgen så en om dagen ta paus, men jag kan ta en nu innan :)
En om dagen,
Detta har jag ätiti idag:
Till frukost blev det tre hårdmackor med ost och te till det.
Sedan har jag småätit smågodis hela dagen.....
Fläsk och potatis till middag och sedan lite chips och dipp till Lyxfällan på tv.
Jag har hemska matdagar nu för tiden, men de kan inte hjälpas just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar