måndag 28 mars 2011

Gräsänka

Ja nu har gubben börjat jobba långt bort igen och ingen av oss gilla de. Han måste åka två timmar innan han börjar för att hinna fram, sedan jobba, sova över och så jobba igen för att sedan åka hem. Huvva! Han mådde så dåligt igår och jag såg att det inte va mycket bättre idag. Han är så tapper min man, ännu en sak jag älskar honom för. Men fredag är han hemma istället denna vecka så då ska vi vara tillsammans och bara mysa :) kanske gå på bio och så äta nå gott :) Söndag blir det nog bingolotto hos vänner, det ska bli skoj. Länge sen jag spela :) Deras dotter fråga om de kunde spela och om vi ville va med. annars händer det inte alls mycket hos mej, jag stickar vidare på en sjal i blått som jag hoppas blir färdig nån gång och inte blir ett UFO (Un Finished Object) Samlar mod till nästa helg då jag ska till Rättvik på kurs i tvåändsstickning. Hade tänkt åka kommunalt dit men det är bättre att ta bilen, blir billigare nästan och så inga tider att passa. Plus att jag kan hälsa på mamma lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar