lördag 19 mars 2011

Tröttheten slår till

Senaste dagarna har bestått i huvudvärk och trötthet.
Så här mycket har jag inte sovit på länge trots att jag avrit trött och orkeslös.
Men de senaste dagarna har jag sovit på natten och sedan flera timmar på dagarna.
Fast idag har jag tillochmed varit ute, vilket va skönt. Dessutom träffat en del folk.
Min mans bror hade kalas för två av sina barn. Vi va där och hjälpte till med grillningen. Massa barn och en del vuxna. Jag behövde inte prata så mycket och behövde inte svara på nå jobbiga frågor så det gick bra och det va skönt att komma ut lite.
Dessutom hade vi en kärleksstund imorse jag och gubben, vilket inte hänt på jag vet inte när.
Kanske dessa nya tabletter redan börjat verka, eller är det för tidigt?
Känns som det kanske är på rätt väg nu, jag hoppas verkligen det. Om bara tröttheten vill ge med sig.... Jag vill vara pigg och inte gäspa hela tiden.
Igår körde jag även bil vilket jag inte heller gjort på länge. Jag måste verkligen bli bättre på det.

Jag hoppas det blir fint väder imorgon med för då ska vi ut och titta igen på huggningen och se hur det blev till slut. Är så roligt när jag och gubben gör små saker och utflykter tillsammans.
Kanske jag känner våren lite nu och det är vårkänslor som spritter i mig.
Funderar mer och mer på sommaren och allt som kan hända då. Jag vill verkligen att det ska bli en bra och fin sommar med många nya fina minnen. Och inte ännu en sommar med orkeslöshet.

Nu börjar det ju närma sig helgen i Rättvik oxå, jag är nervös men det ska nog gå bra hoppas jag. Träffa lite likasinnade vad gäller handarbete och sedan få lära sig nå nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar