onsdag 16 mars 2011

Psykologen

Idag va jag tillbaka hos psykologen.
Och idag gick det mycket bättre än sist, dels för att jag sett vart vi skulle och vem jag skulle träffa osv.
Jag grät inte och det va skönt. Dessutom så va de bara jag och han, ingen praktikant denna gång.
Jag fick byta medicin och får äta ett snri preparat, som är svindyrt! Men det är värt det om jag blir bättre. Jag hoppas verkligen att jag ska få energin tillbaka, för jag börja sakna den.
Vill inte leva i en bubbla längre.
Så nu e jag ganska trött och ska vila mej lite, se tv och virka tro jag.

Gubben har åkt och jobba, kommer hem lite tidigare idag och resten av veckan jobbar han förmiddag. Den andra föraren va ledig så det va skönt, både jag och gubben gilla inte kvällsjobben.
Jag tror jag blivit kär på nytt i han, känner att jag vill kramas och så hela tiden. Kanske våren börja komma in i mig iaf och solen ändå gör nytta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar