söndag 24 juli 2011

Fyndet med stort F?

Igår va jag och gubben ut och åkte lite, bland annat på en keramik butik, där det iår även fanns en liten loppisbod. Efter butiken ville jag slänga ett getöga där och direkt hitta jag detta campingbord med fyra pallar till!

Ett senapsgult Origo bord, kanske inte i supertoppskick men ändå klart värt pengarna.


Kan det vara fyndet med stort F denna sommar? Och priset, jo visst ja. För detta betala jag 40 kr.

Är inte det ett fynd så säg?!


Vi var även på en kulturfabrik i Mjällom, där hittade jag denna underbara tavla.


Ser ni hästen? Jag tyckte det va så fint :)
Och priset? Inget fynd vad jag vet, men om du pungar ut 25 000 kr så har du en fin bit av konst.

1 kommentar:

  1. Oj ett origo från origoverken i Halmstad och senapsgult...KULT! dom såldes på bland annat EPA.

    Vi har två ett ljusblått och ett orange=)
    Grattis till ett fynd, du fyrtiokronor..så ska ett fynd se ut..lägg till ex antal kronor i Stockholm=)
    Grattis!

    SvaraRadera