onsdag 12 januari 2011

Lilla Sture bilen

Nu har jag varit iväg och det är ju lika spännande eller ska jag säga nervkittlande, varje gång att se hur mycket min lilla bil slirar i alla korsningar osv.
Så även idag, men jag klara mej från både diket och att krocka, fast det va kanske nära nån gång.
Det blir så när man har en liten låg bil och det inte plogas och skottas så bra som man är van vid hemma, eftersom man har en pappa som är bäst på det! :D
Men det gick ju bra iaf och jag kom ju hem, vilket är bäst :)
Det va som vanligt skönt att prata, så även idag. Vi prata om veckorna som varit och så där. Hon hade kollat upp med min läkare om remiss till utredning och det va inga problem, dock kan det ta upp mot en månad innan jag hör nåt. Men det är ok.
Vi pratade om i helgen och att jag mått mycke bra då, vilket ju är så skönt.
Grät en skvätt i måndags och en idag. Idag berodde det på ett brev som min mamma hade hjälpt en systerson att skicka. Teckningar, så fina och gulliga. Så det blev lite gråt.
Jag längtar så mycket efter mamma ibland, och pappa med för den delen. Samt efter mina syskonbarn. Tur jag ska åka ner dit om några veckor och va där en vecka :)

Va en snabbis på gymmet idag, verkligen fort, 15 min på bandet blev det. Inget att hänga i julgranen precis men nåt kanske ;)
Det kom en kvinna när jag gått 10 min och då kände jag att det inte gick längre. Hade jag varit ensam så hade jag nog stannat längre.
Nu ska jag vänta på mannen min, se en film och sticka lite bli det nog tills han kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar