måndag 26 september 2011

Anledningar

Det blir väldigt sporadiskt med bloggandet och mycket av det beror på att det är min dator som bestämmer, vill han inte så vill han inte. Man kan aldrig så noga veta, kanske han får åka till en doktor kanske han skrotas. Därför blir det en del inlägg från mobilen, bilderna blir inte de bästa men jag tycker att de blir helt ok ändå och det är ju en utmaning att fota med mobilen utan vare sig zoom eller nåt.
Emellan funderingar om bloggning, stickning och att få dagen att gå mår jag illa, är trött och slö. Och så kommer ljusglimtarna när det känns precis som vanligt en stund och jag är jag.
Det värsta är att efteråt blir jag ännu tröttare.... Men jag brukar tänka att det är ju bara början på vägen uppåt än och att det kommer bli bättre :)
Idag blir nog en dag med lite kattgos, god mat med gubben och kanske en tur till vänner. Allt efter vad orken säger, och inte datorn denna gång ;)
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar