onsdag 15 december 2010

Där min man är där är mitt hjärta

En om dagen,
Min favoritplats:
Denna är oxå svår, för det finns ju så många och en del kommer man inte ihåg trots att man tänker när man är där att detta ska jag komma ihåg och åka tillbaka till.
Men en given plats är där min gubbe är, för han är ju mitt ljus och hjärta :)
Sen har vi hemma hos mamma, speciellt när man är lite nere. Och hos hästarna, vet inte hur många gånger de har hjälpt mej. Lyssnat och bara varit där, man får klappa och gosa med dom och glömma det onda.
Sen får vi inte glömma att gosa ner sej i soffhörnet med en stickning, en bok eller en kopp te. Mmmmm mysigt värre :)

Idag komemr det nog inte hända allt för mycket eftersom all koncentration går åt till att oroa mej över hur et ska gå imorgon när jag ska själv köra bil till kuratorn, på ett ställe där jag aldrig varit eller kört. Jag har kollat kartor, och så hemsidan så jag ser hur bygnaden ser ut osv. Samt att jag ska ha gps:en med mig.
Jag vet att det kommer gå bra, egentligen, samt att jag komemr åka alldeles för tidigt och måsta vänta i en evighet. Men sån e jag.
Jag tror att hon kommer va mycket bra och att det kommer vara så skönt efteråt, men denna väntan och oron...
Sture fick nytt batteri igår, skönt. Så jag slipepr bli kvar där nånstans och inte veta vad jag ska göra, eller vem jag ska ringa. och så va jag ute och körde en sväng, hämta paket. Gubben va med.
På fredag bli det till att göra knäck och tryffel inför lördagen :) då kommer det lite vänner till oss, ska bli mycke roligt.
Det är fortfarande ganska kallt ute, minus 14 idag. Och så lär det nog vara ett tag som de verkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar