måndag 27 december 2010

Tillbaka efter julledighet

Nu är jag åter på hemmaplan efter att varit hos mor och far en sväng under julen.
De va ju middag hos gubben syster först i torsdag och det gick bra. Tur vi inte stanna så länge, va kallt och vi hade hundarna i bilen medans. Vi fick ställa den i garaget och ha värmaren i så de hade det fint iaf :) Fick nåt paket och så åt vi julmat.
Vi kom till Härjedalen ca 21, så då åkte vi direkt och eldade och packade in sakerna i huset.
Julafton så var vi i´princip hela dagen hos mamma och pappa, åt grötfrukost, tittate på trolltyg och kalle och sedan blev de mat och så öppna vi lite paket.
Vi åkte hem till lilla huset och elda igen vid halv sju, såg Karl Bertil och öppna dom sista paketen.
Ska berätta och visa senare vad jag fått.

Min bror fixa min dat0r, så jag är glad :D
Fick träffa lite syskonbarn oxå, det va länge sen.
Så det har varit en mycket bra helg.
Igår va det ju klass 2 varning utefter kusten men det gick fint hem. Stanna för att äta och handla i Birsta, mycke folk men på Coop va det nästan tomt, så det va mycke skönt. Sen sov jag sista biten hem :)
Idag ska jag åka och träffa min kurator ogen, kl 13.
Så jag ska ut och sätta i värmaren och bortsa av bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar