lördag 12 februari 2011

Jag har fått en award!

Hela vägen från Danmark kommer den och jag måste ju såklart skicka denna vidare :)

Det är vissa saker man behöver göra för att skicka denna vidare och det är som följer:
1. Länka till den man fått den av
2. Berätta 8 saker om sig själv
3. Sända awarden vidare till 8 bloggar, som man nyss hittat till
4. Berätta för bloggarna att de fått awarden

8 saker om mig
1. Har IG i gymnastik sedan gymnasiet
2. Sover naken
3. Dammsuger otroligt sällan
4. Äter gärna sås med matsked, samma gäller dressing
5. Älskar handväskor
6. Skulle gärna levt i slutet av 1800 talet
7. Rädd för spindlar
8. Skulle vilja lära mig att dansa

Jag ger denna award vidare till:
Lyckopillret
Nina von E
Stickamera
Fatshionista
Ankboet
Fröken Pralin
Att leva med Skalman
Dödergök

Ja de va allt från mej idag. Hoppas du finner nån av bloggarna intressanta som jag tipsat om :)
Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar