onsdag 2 februari 2011

Sömnlös

Usch ja, hade jag veta att jag inte skulle kunna sova så hade jag tagit med mina vid behov piller.
Men så smart va man ju dock inte....
Har varit uppe sedan fyra, orkade inte ligga och vrida mej som jag gjorde igår natt.
Suck, hatar att inte kunna sova.
Då sover jag hellre för mycket.
Har kika film och nu tv.
Ska sätta mej och sticka så man har nåt att göra.
Vänta på att ljuset ska komma fram, ännu är det dödsvart ute.
Blev inte att jag skulle följa min vän idag utan hon tog sin man med sig till tandis istället.
Så jag far nog till mamma runt mitt på dagen och se vad hon hittar på.
Ja ja, och det kanske bli en middagslur istället.
Kan ju säga att det va evigheter sen jag va uppe denna tid och inte dödtrött eller arg.
Hmmm, jag hoppas jag kommer få sova natten som kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar