onsdag 9 februari 2011

Solens strålar tar sig inte in

Även om det är bättre idag kan jag fortfarande inte se hur fint solen skiner och vad underbart det är.
Har varit iväg på samtal och det är skönt som alltid.
Idag prata vi om döden.
Döden för mej är som min skugga ungefär, finns alltid närvarande.
Jag vet att det kanske låter hemskt, men den har blivit som en vän.
Vi prata om det idag, det kändes skönt att få berätta det.
Pratade oxå om vad jag gjort sedan sist. Kändes som det va jätte länge sedan jag var dit.
Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så jag slipper va ensam.
Idag gick all körning bra, det känns skönt.
Ska fortsätta sticka på babyfilten/täcket så länge.
Skulle egentligen varit och sett på en säng efter samtalet idag.
Men jag orkade inte.
Man vill ju inte åka hem till nån okänd när man mår sä här direkt.

1 kommentar:

  1. Kraaaaaaaaam. Jag kör över lite laser-sol, det går igenom det mesta ;-)

    SvaraRadera