fredag 25 februari 2011

Väldigt tyst här

Nu har jag varit väldigt tyst ett tag här på bloggen.
Beror på att det inte händer så mycket just nu mer än att jag mår dåligt.
Gråter i princip varje kväll över olika saker och känslor.
Det är mycket jobbigt och dagarna går åt till att överleva mest.
Kanske tur att det inte är så många som kommer och hälsar på.
Jag ligger och stirrar mest rakt fram eller på nåt skit på tv:n.
Skulle åkt på en regionfest i Lycksele imorgon men vi åker inte, dels pga hur jag mår och dels pga att vi fått veta att vi kommer få bo på camping och inte hotell Lappland som det var tänkt. Det va överbokat.... Detta fick vi reda på för ca 2 dagar sen. Framförhållning vad är det?
Så det blir mys hemma imorgon istället, men det är ju inte så illa.

Idag har jag vaknat tidigt för jag ska vänta på en postbil ska komma och hämta paketet med mitt impulsköpta gåband... Jag hoppas gubben hinner komma hem innan postbilen kommer och ska hämta. Tycker inte om sånt här.
Men det känns skönt att bli av med.
Har, kors i taket, även ringt för att säga upp gymkortet. Hatar att prata i telefon och sen förklara varför man vill säag upp osv.
Så nu är jag ganska trött, har varit på helspänn några timmar.
Skönt att det är fredag och gubben blir hemma några dagar. Plus att det är lite varmare ute.
Har fortfarande inte berättat läget för mamma, men hade det på tungan idag. Men kunde inte...
Jag skriver nog ett brev... Bara hon inte tar det illa, eller ska jag vänta tills jag åker dit?
Hmm, ja vi får se hur det blir.
Har iaf fått tid till psykologen igen om tre veckor, så då hoppas jag att jag får ur mej mer än bara tårar och nickningar...

2 kommentarer:

  1. I helgen ska jag sätta mig ner och skicka iväg ditt paket! Skriver några rader också, kors i taket ;-) Hittade inte det jag letade efter i ullared, men du får en annan liten present, hoppas attd et lättar upp tillvaron lite iaf! Många varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Skriver du ett brev är det lättare för dig att få fram det du vill. Dessutom blir det lättare för din mamma att ta till sig eftersom hon kan läsa om flera gånger. Att skriva är underskattat enligt mig. Kram

    SvaraRadera