tisdag 3 maj 2011

Finns så mycket att skriva om

Egentligen gör de det men jag vet inte vart jag ska börja....
Igår va jag hos psykologen igen och trodde att det inte skulle va nån match, bara dit och få nytt recept egentligen. Så blev inte fallet.
Lägre dos på medicin, eventuellt en ny diagnos och så nytt möte om en månad. Och så kanske det blir att jag får börja en annan medicinering.
Min man ska med då och beskriva mig, hur han tycker jag är och så. Svårt men det är nog bra, man blir lätt hemmablind....
Det känns läskigt, men jag har funderat själv i dessa banor som psykologen och eftersom när jag tog den nya medicinen så blev de kanske en för kraftig reaktion för fort.
Får se vad han skriver på sjukskrivningen, en månad till sen bli de nog inge mer. Känns ok, men vad jag ska jag jobba med? Kommer det att gå att jobba? Vad kommer folk säga när man kanske säger att man har denna sjukdom? Många frågor, men det kanske är så det ska vara. Man ska väl tänka men inte för mycket.

Vintern kom tillbaka, eller blev det direkt höst? Jag vet inte. Men igår snöa det lapphandskar och la sig, som tur e är det borta nu iaf men fortfarande bara nån grad varmt. Trist, det som va fint så många dagar och man trodde att våren verkligen hade kommit för att stanna.

Jag stickar och fixar lite, läser ganska mycket oxå. Längtar efter min man när han jobbar och önskar att helgerna gick saktare....
Helgen som va var vi hos vänenr, grillade och drack gott. Det va trevligt :) men oj vad ont i magen jag hade dagen efter..... Vet inte om det va en drink jag fått av en kille som kanske blev lite för mycket. Jag ska nog inte dricka rom....

Idag ska jag iväg till tandis, åker om en timme. Jag hoppas och tror att det ska gå fint :) De är verkligen duktiga där och fort går det! Jag behöver inte längre vara rädd för tandläkaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar