torsdag 13 januari 2011

Dator kaputt

Hmm, ja nu är min data skum igen, eller egentligen själva sladden med laddaren.
Den laddar inte.... suck.
Kanske man måste kosta på sig en ny iaf?!
Den har ju snart två år på sig... Ja ja, tur gubben har burk iaf.
Men hur ska de gå när jag ska till mor, ha ha. Tur jag har iphone ;)
Idag har det inte hänt nå alls just.
Jag har stickat och sett film mest.
Hämtat posten, fått hem en dvd med Afrikansk dans, ska kanske prova den imorgon.
Se om det är lika roligt hemma i vardagsrummet som i salen på gymmet.
Gubben är på väg hem nu, skönt.
Han ska ta med ägg från svärmor för vi ska göra pannkaka idag.
Inget jag gillar, men tror jag ska ta en bit idag... kanske.
Ska göra en kladdkaka till efterrätt oxå, för jag har grädde som går ut snart som vi måste göra nåt med.
Kvällen lär nog bestå i ungefär samma som förut idag, sticka och se tv.
Ska blocka bitarna sen för att kunna sy ihop den imorgon.
Funderar starkt på om jag ska baka nåt i helgen, bröd alltså.
Matar ju min surdeg på torsdagar och nu är det ju länge sen jag gjorde nåt av den.
Så jag ska nog leta ett recept och göra ett bröd i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar