lördag 29 januari 2011

Stormig dag

Började morgonen med att dra mej i sängen med hundar och gubbe :)
Inte alls illa!
Sedan gjorde jag mig iordning och gick ner, tog på radion och vattenkokaren för lite te och melodikryss,
Men ack så dåligt det gick, he he. Bättre lycka nästa helg :)
Sedan åkte vi mot staden och skulla bland annat handla mat.
Vi kollade stan lite och gubben klippte sig.
Han blev så snygg, så jag blev kär på nytt.
Eller mer kär igen eller hur man nu ska säga :)
Jag fyndade en garnvinda :D
Som jag kollat det på nätet under veckan men de är ju så dyra.
Och tradera va inge bättre heller.
Men nu har jag en, som en kvinna med namnet Elsa haft.
Hon hade fint skrivit sitt namn på den.
Sedan köpte jag en bokoch en sybåge, oxå på second hand.
Jag fyndade ett linne och en tröja på rean som fortfarande va igång.
Jag är dålig på att handla när det är mellandagsrea, för det är så hiskeligt mycke folk och de klara jag inte.
Sedan så hann jag med en smoothie på Barista, mums!
Efter staden så handla vi mat och köpte faktiskt två Beck filmer :)
Blir nog en ikväll ;)
Blev även en macka på Subway, mums även det :D
Nu sitter jag och stickar och ser tv medans gubben är ute med traktorn och skottar.
Det har varit tö ett par dagar så det har rasat massor av taken.
Tur man inte behöver va ute så mycke för det blir ju halt när det töar oxå.
Under morgondagen kanske det kommer upp bilder på fynden.
Ha en trevlig lördag allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar