söndag 9 januari 2011

Söndag

Det positiva håller i sig idag med, dock lite lugnare idag :)
Det blev ingen resa till IKEA för när vi vakna snöa de massor och det va massa varningar på radion om vägarna så vi stannade hemma, IKEA finns nog kvar nästa helg oxå ;)
Jag har fixat lite här hemma, fortsatt att byta sovrum och sen städa bort massa gamla tidningar och annat som man spar på.
Jag och gubben åkte och hämta ut ett paket till mej, garn! Helt underbara garner :)
Sedan skottade vi av min bil och runt omkring den.
Gubben somna en stund på soffan medans jag lagade mat och nu ser vi på en box med CSI Miami, min gubbes favvo ;)
Han fick den första boxen av mig i julklapp.
Imorgon blir det nog ganska lugnt, måndag. Kanske jag försöker mej på att bära ner mer saker från nya sovrummet som inte ska vara där. Eller så blir det en stickningsdag :)
Skönt va det att va ute lite idag. Det va en halv grad varmt så de va tösnö vi skottade, tungt!
Hoppas de bli fint några dagar så kanske man kan va ute mera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar