söndag 16 januari 2011

Inställd IKEA resa igen

Ja idag tänkte vi åka till IKEA men liksom förra söndagen så blev det dåligt väder.
Det blåser, snöar och har sig, inge trevligt alls.
Inte kallt dock, men när det blåser blir det isvindar iaf.
Stannar inne och fixar lite, stickning till en vän som ska bli klar.
Byta i sängen och bära ner resten av den gamla teve möbeln som fortfarande står i vårat nya sovrum.
Har planerat de gamla sovrummet och det kommer bli kanonfint :)
Blir ett gästrum/extra teverum :)
Ska ha en dagbädd där, samt nåt slags bord och i andra "hörnet" blir det garderob med hängare och byråer och sånt.
Jag tror och hoppas det kommer bli lika bra som min bild i huvet ;)

Tänkte jag skulle visa mina nya skor, men hur lätt är det att ta snygga bilder på skor när man har dom på sig? Och det finns inga bilder på nätet heller....
Men jag får se.
Annars heter dom Lola Ramona och finns lite överallt.

Fick ett mms idag från en kompis där hennes dotter har på sig en hjälm som jag stickat, hur gullig som helst :)
Roligt när man ger bort och man sedan ser att sakerna används :)

1 kommentar:

  1. ska jag fota en bättre bild att visa på bloggen? eller mejla den till dig så kan du visa den på din blogg? Om du vill visa dina alster menar jag?

    SvaraRadera