onsdag 12 januari 2011

Samtal

Idag ska jag iväg igen på samtal.
Känns både skönt och jobbigt.
Varje gång tänker jag, vad ska jag prata om? Men det finns och blir över när man väl kommer dit.
Och som vanligt när jag börjar vakna och så där och inser att det är idag jag ska iväg så börjar jag komma på ursäkter, hur många som helst! Men vad ska det va bra för? Inte alls.
Så jag ska iväg, har ju redan klätt mej och ätit frukost, samt satt i värme på bilen.
Kommer kännas bra bara jag kommer iväg som sagt.
Och jag har ju till och med gratis till sista maj, så man ska väl passa på.
Gubben ha gratis på medicinen och det är ju oxå bra, hans är så dyr så det går fort varje gång.
Sen idag får jag se vad det blir.
Började sticka en liten kofta igår och än så länge går det bra och blir fint.
Kanske blir en hel drös sånna fram över för att ha nåt att göra :d ha ha
När den är klar kommer den i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar