fredag 3 december 2010

Fredag, snart helg!

En om dagen,
I min handväska:
Ahh, ha ha va skojsigt :D
Jag bara älskar ju handväskor! Och har gjort ända sen jag va lite, i alla former och storlekar. Jag har väl gått igenom ett gäng kan man säga. Men den senaste har jag ju faktiskt haft i över ett år och lär behålla ett tag till :)
Den är en blå Oilily väska med afrikanska motiv. I den ligger det en plånbok i lila mönster och färg. Handlotion från bodyshop, bestick i plast tillsammans med en servett, näsdukar, hänglås, en pendel, tuggummi, halstabletter, läppsyl, läppglas och en fickspegel. Ganska lite saker i den för att vara mej, men jag är ju just nu inte ute allt för ofta. Men när jag är det så hänger den med.
Väskorna finns att köpa på bluebox.

Idag är det minus 10 grader ungefär och min hund, en vinthind, bestämde att han skulle gå ut och vara i hundgården utan jacka. Dumskalle. Men han får va ute ett tag så han kanske hör när jag ropar in honom nästa gång ;) de är som barna hör bara när dom vill :p
Han kan såklart gå in i kojan och där bruka han värma sig på våran andra hund så han lär nog inte frysa, egentligen. Men man e ju ganska rädd om dom iaf.
Ikväll ska vi iväg och handla, slipper vi åka nåt imorgon, för vi ska ju iväg på födelsedags kalas och sedan Rockabilly. Det ska bli grymt skoj :D Jag hoppas jag inte är allt för trött innan vi kommit fram :)
Ska ha min fina svarta och rosa klänning med underkjol och nå bra skor, som man inte får allt för ont i ;)
Men vet inte hur jag ska göra med håret än.... Får se, blir väl nå lockar och uppsatt som vanligt :)

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande, vad ska ni på då?? Du kommer vara snyggast där :-)

    SvaraRadera