torsdag 3 februari 2011

Dolt nummer

Sömnen blev bättre inatt, men har sovit med lyset på.
Är jag rädd för mörkret? Hmm ja det är jag nog.
Iaf när jag sover ensam, hunden hjälpte inte denna gång.
Blev dock väckt tio över sju av dolt nummer.
Hatar dolt nummer och svarar sällan, särskilt inte på morgonen.
Kan inte komma på vem vet skulle kunna vara, men om det är viktigt ringer de igen.
Igår anmälde jag mej på en helgskurs i tvåändsstickning i april.
Ska vara i Rättvik med en massa kvinns, kanske män oxå, som kommer och umgås och stickar.
Det ska bli så kul, hon som anordna verka helt underbar.
Hoppas det är fint väder så man kan vara ute lite oxå.
Aldrig varit till rättvik vad jag vet, men de ska nog gå bra.
Hon sa att det bruka va lätt att samåka och så där, tur de.
Om en stund ska jag iväg och äta frukost hos en kompis.
Sedan blir de gaddning på hög nivå, tror jag.
Känner mej inte hundra idag men jag hoppas det ska gå över.
Kvällen igår va lite av en pärs, jag va ensam och rädd för att bli hyper eller vad man ska säga.
Och utan gubben vill jag inte det ska hända... Men det gick bra.
Jag stickade och försökte koncentrera mig på det istället.
Ska fortsätta elda samt ta Sture på värmning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar