fredag 18 februari 2011

Sjukskriven och ny medicin

Mötet gick bra, jag grät genom hela föreställningen.
Jag trodde inte jag skulle göra det, hittills har jag inte gråtit hos min samtalskvinna...
Märkligt det där.
Hur som helst så va sessionen ca 40 min och det fanns en läkarpraktikant med. Minns inte alls nå namn på gubbarna.... Men det gör nog inget.
Jag försökte förklara så gott jag kunde och han ställde frågor som jag inte riktigt kunde hitta ut på eller vad man ska säga. Kände mig oerhört liten därinne. Han hade mycke pondus mannen i fråga och då blir jag lätt liten. Kanske va det därför jag grät.
Men han skulle sjukskriva mig och så fick jag ny medicin som jag hopaps ska hjälpa bättre.
Ska tillbaka på återbesök om en månad.
Nu är jag helt slut och det blir nog en stunds vila på sova, kanske tillochmed sova.
Vi handlade på vägen hem och jag vill nog inte veta hur jag såg ut när vi va där inne, som en rugguggla. Men det gick fort och så värst mycke folk va det inte.
Jag belöna mig med två blommor, saint paula som nu står i ena köksfönstret istället för julstjärnorna som nu åkte ut.

Kvällen blir nog lung, ska sticka lite annars blir det nog mest tv och kanske man kan andas ut att det nu är över en stund för denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar