onsdag 23 februari 2011

Inte så mycket

Har inte så mycket att skriva om egentligen.
Men känner för att skriva ändå.
Jag har idag varit iväg på samtal, det är lika skönt som alltid.
Ville egentligen inte åka men jag gjorde de iaf, innan jag kommit på en för bra anledning att vara hemma.
Vi gjorde avslappningsövning och prata igenom samtalet med psykologen.
Nu blir det tre veckor till nästa träff, känns länge men jag hoppas det ska gå bra.
Resan dit gick bra och nästan hela vägen hem, mötte en bil på en smal väg när jag va på väg uppför en backe. Dålig sikt och jag hade alldeles för lite fart så jag tog mej nästan inte upp. Stackars bil så han lät... Sedan mötte jag en lastbil efter det, men det gick bättre. stannade nästan vid sidan av vägen så han fick åka förbi.
Känns skönt att va hemma igen.
Tänk om allt bara kunde komma hem till en, hembesök liksom med allt.
Det hade jag nappat på, slippa åka nånstans alls.

Ska sticka vidare på en halsduk idag den ska till ett projekt som heter Sticka för livet och är en facebook grupp. Man stickar en halsduk, skickar in den till arrangörerna och sedan säljer dom den. Och pengarna går till välgörenhet. Jag tycker det är en bra ide.
Och så mäts alla halsdukar, vi försöker få ihop till en halvmara :)
Kan man inte sticka kan man skänka garn eller köpa en halsduk. Men det är ju roligare om man gör dom tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar