tisdag 16 november 2010

En om dagen

Jag hitta en lista hos en kär vän som jag oxå fann rolig, för de e en del saker man glömmer genom tiderna :)

Presentera dig själv
Min första kärlek
Mina föräldrar
Det här åt jag idag
Vad är kärlek?
Min dag
Min bästa vän
Ett ögonblick
Min tro
Det här hade jag på mig idag
Mina syskon
I min handväska
Den här veckan
Vad hade jag på mig idag?
Mina drömmar
Min första kyss
Mitt favoritminne
Min favoritfödelsedag
Det här ångrar jag
Den här månaden
Ett annat ögonblick
Det här upprör mig
Det här får mig att må bättre
Det här får mig att gråta
En första
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Mina ambitioner
Ett sista ögonblick

Så för att presentera mig själv säger jag så här:

Är en kvinna i mina bästa år ;) 26 år som kommer från Sveriges mitt men bor nu mera norrut mot kusten med min man som jag gifte mej med i augusti iår, 2010. Jag tycker mycket om att handarbeta, fotografera och vara med familjen. Vi har även två hundar. Djur och natur står mig varmt om hjärtat och kommer nog alltid göra det. Är yngst i en syskonskara av fem var av en bror. Mamma och pappa är mina idoler. Tycker bäst om våren men oxå hösten för då fyller jag år. Är utbildad undersköterska men är just nu hemmafru på heltid, och trivs med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar