onsdag 3 november 2010

Tiden går

Ja igår stickade jag i princip hela dagen, de va skönt.
Jag har fått en beställning på ett par strumpor med långt skaft,
för att ha tex i stövlar.
Blir svarta med lila ränder, de kommer upp bild när dom är klara :)
Tro jag kommer bli nöjd med dom :D
Annars sitter jag mest och tänker på läkartiden.
Att, ha jag verkligen där att göra?
De finns ju dom som har det värre och kanske behöver tiden mer än jag, osv.
Men jag ska gå dit, de kanske är bra at börja nysta iaf.
Gubben skulle följa med och vänta på mej, känns bra.
Nä nu ska jag ta ut våra små lurviga odjur.
Är varm grader men ruggigt grått ute.

1 kommentar:

  1. men vännen, du mår inte bra och då har du rätt att gå till läkaren! Inte tänka så, mycket dumt! ;-) Hur sjuk man än är finns det alltid nån som har det värre!

    SvaraRadera