tisdag 5 oktober 2010

Ännu en dag till ända

Ja, trots att man är hemma hela dagarna nästan jämt och hela veckorna så går dagarna fort.
Man har lite rutiner och vips är dagen slut.
Ska ta mej en varm dusch nu innan jag ska krypa ner i sängen, för lite tv med gubben.
Han ska ju upp tidigt och därför lägger vi oss tidigt, men jag bruka se tv eller läsa ganska länge.
Imorgon ska jag leta upp några gamla hinkar, hoppas jag inte blåser bort bara ;) och så börja på mitt piff ute på bron som jag pratat om förut.
Får se om de bli nåt av det eller ej, ska kolla efter ljung i helgen. Mossa borde ju finnas runt knuten typ.

Skulle verkligen vilja klippa håret, jag har mellanlångt och jag sätter bara upp de hela tiden så det är ju liksom ingen mening med det egentligen och så är de mer praktiskt att ha kortare hår när man tränar eller vad säger du?
Och så skulle jag vilja färga det så där morotsrött eller nåt däråt, ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar