lördag 9 oktober 2010

Sopsortering

Nu har vi varit iväg, och de gick ganska så smidigt faktiskt.
Och vilket lass vi fick till och ändå är det lika mycket kvar typ.
När vi berätta för en gubbe som är där och hjälper till och visar en vart man ska slänga saker och ting, att vi hade asbest rör med (från ventilation från badrummet bland annat) så blev han nästan ilsk. Sa att de skulle vara inplastat och inte lämnas där vi va utan där nere och allt vad han sa.
Vi åkte ner till anvisad plats och där va dom super trevliga! Hade plast och tejp och allt till oss och de va inga problem alls. Så vi blev av med allt vi hade med oss iaf :) skönt.

Sedan va vi på stan, handla garn, kissa, köpte en laddare till gubben att ha i bilen, köpte en lunchkorv och en hemsk chai-latte. Blääää!
Jag kunde hellre varit utan.
Smaka som flytande pepparkaka med honung ungefär.
Jag som varken ha socker eller annat sött i te annars.
Nä nån sån bli de inte igen iaf, brrrr.



Jag hade mina nya höst/vinter skor på mej. Verkligen varma.
Jag svettades lite när vi gått runt en stund, men det gör inget.
Jag är grymt nöjd med dom.
Även en annan som har ganska tjocka/breda vader kan ha dom och det med jeans instoppade oxå.
Hittade dom hos Brandos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar