onsdag 20 oktober 2010

Lite ledsen

Usch och fy, vill fälla några tårar men kan ju inte de när man fyller år egentligen.
Har varit och är väl fortfarande lite ledsen nu ikväll, de bara kom emot mej och jag känner mej så nere.
Ska snart gå och lägga mej, måste verkligen vrida ner värmen först annars är jag kokt imorgon.
Har suttit och sett tv, stickat en massa på en ny sjal. Så nu håller jag på med två sjalar, en stickad och en virkad. Kommer bilder på det imorgon.
Är så otroligt trött på den här ledsen känslan, för vad har jag att vara ledsen över? och vart är energin som ska finnas i en människa som jag? Helt försvunnen.
Den har ersatts av socker som de känns och de gör väl inte saken bättre att man har mens oxå.... suck.
Jag får hoppas att morgondagen bjuder på ett bättre energiflöde och ingen ledsenhet.

1 kommentar:

  1. Men vad ledsen jag blir att du är ledsen. Men jag tror att det är lätt att man blir extra känslig vid födelsedagar och liknande. Ja, det är jobbigt att vara ledsen fast man inte har något att vara ledsen över. På något vis kan det kännas ännu jävligare då. Man har allt (ja, nästan) och ändå mår man skit. Jag vet det är för jävligt men så kan tyvärr livet vara för en del av oss.

    Hoppas det känns bättre i morgon. Jag har också haft en deppig dag så även jag hoppas på bättre tider i morgon. Kram till dig!

    SvaraRadera