fredag 15 oktober 2010

Hos mamma

Imorse klev vi upp ganska så tidigt, jag tänkte åka i tid till mamma så de inte bli så sent och så mycke trafik.
Och gubben för att ta prover, va sist i juli han va dit tro jag. Och de gick bra för han. Och det gick bra för mej med trots både trafikarbete och en massa roadkill, usch!
Rävar, grävlingar och fåglar. Blää, sånt e inte skoj. Men tur man slipper köra över nåt själv iaf.
Har bara kört över en självmordsbenägen fågel och hade jag inte trafik bakom så hade jag bromsat men kunde ju inte de då, och inne i samhälle dessutom. Ja ja, sånt e livet tyvärr.

Har varit hemma hos mamma ett par timmar, vi åkte och handla och var på mormors grav. De va mycke fint där, vi köpte vita rosor och satte. Blev fint, eftersom de kommit lite snö så passa de fint.
Och så la jag en ros på Billys grav oxå. Och kolladde Harrys, han ligger nästan brevid Billy. Mycke fint ställe.
Sen så ha vi ätit och rullar garn.
Är i lilla huset nu och eldar, se om jag sover här eller hos mamma inatt. Jag får se sen :)
Ni ska snart få se ett fynd jag gjorde idag :D jag blev så glad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar