måndag 11 oktober 2010

Kvällsbloggen

Ligger i sängen och stickar så jag har ont i både axel och ena fingret, men det är som en drog!
Kikar tv och myser med hundarna emellan oxå ;)
Just nu jobba jag på en sjal, den blir svart med glitter och sedan blåmelerad, och kanske nån mer färg oxå. Få se hur långt garnet räcker. Tar sånt jag har hemma till denna.
Sedan köpte jag ju garn till en annan sjal, men vet inte riktigt hur jag ska sticka den ännu :) Men de kommer jag nog på :)
Mannen jobbar ju kväll så de e ganska tyst här hemma. Skrålle snarkar lite ibland bara och Puffen bäddar lite, slår huvet i taket sitt. Men vi ska köpa en ny bädd när vi åker på fredag på IKEA.
Då bli han nog glad :)
Blir säkert nån mera pryl oxå ;)
2 timmar tills gubben slutar och sen en och en halv timme hem så jag kanske fortfarande e vaken när han kommer hem. Min goding till gubbe ;)
Se vad de blir imorgon, vi måste nog fortsätta ställa in saker. Så som krukor och annat som inte behöver bli översnöat i onödan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar