onsdag 20 oktober 2010

Min födelsedag :)


Har ni sett en sån fin tårta min man har gjort åt mej?
Mycke god oxå ;)
Det är nutella och jordgubbssylt i, mums!
Idag är det ju faktiskt inte bara min födelsedag, utan en kompis man fyller oxå.
Grattis till han :)
En jobbarkompis dotter fyller,
Grattis till henne!
Och så skulle min svärfar oxå ha fyllt idag.
Det känns så otroligt trist att jag aldrig fick träffa honom... Vi bruka prata om de , jag och gubben.
Går till graven gör vi och det betyder nog mycket för min man.
Lite konstigt egentligen, jag fyller på samma dag som hans pappa ha gjort.
Han har det säkert bra där han är nu och ser allt tok vi gör ;)

2 kommentarer:

  1. Åh! Vilken jätte fin tårta. Vad gullig han är.... Hoppas du får en fortsatt bra födelsedag. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Tårtan ser supergod ut!

    SvaraRadera