söndag 10 oktober 2010

Pinsamt!

Nån mer än jag som tycker det är pinsamt när man handlat och ska betala så säger kortet att det inte finns nå pengar?? Hur man blir rödare och rödare, börja svettas lite för man har egentligen ingen back up.
Det hände mig nyss, fy tusan så jag hatar det! Som tur va löste det sig men iaf, sånt sitter i. Huvva!
Ska ut nu och bearbeta den ångesten med lite piffning ;)
Jag och mannen va och hittade bland annat en gammal hink, en balja och lite mer. Bilder kommer så småningom.
Och sen är det ju baknings söndag :D

1 kommentar:

  1. Det hände mig på apoteket och jag hade redan lovat Wille tuggummin. Jag lyckades skrapa ihop kontanter till det viktigaste och fick ta bort en del varor.Då vill man bara försvinna. Tjejen i kassan tyckte synd om Wille och viskade att jag kunde betala tuggummit nästa dag. Hon kände igen mig men ändå så himla gulligt. Jag har fler liknande historier fast mer pinsamma.

    SvaraRadera