lördag 2 oktober 2010

Shopping


Jeppers, jag och mannen va iväg till staden och skulle inhandla mycke viktigt: en sportbh.

Jag vet inte om ena av dom jag har är lite för gammal och har dålig "karyssa" och de gör att mina boobbisar hoppar mer än de ska när jag joggar/springer och skaver sönder bröstvårtorna. Så de blev en ny, svart super fin :D

Så blev de en rosa vattenflaska, rosabandet varianten ;) och ett sportlinne i turkos eller vad man ska säg att de blev för färg.

Sedan så va jag så sugen på en bok, de blev fyra ;) ha ha. Tre pocket och en kokbok, eller jag en bok med olika recept på bullar :D så imorgon blir de tre sorters olika. Jag tänkte ta lite bilder, om de blir bra vill säga ;) Önska mej lycka till!


Nu ska jag snart krypa ner, invänta filmen Ghost ship som börjar kl 21. Mycke bra film ;)

Och de är så härligt att krypa ner i nytvättade påslakan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar