söndag 31 oktober 2010

Söndags skorpor




Ja idag e de ju söndag och man ska ha vridit tillbaka klockan en timma, man har tagit in grillen ;)
Vi har aldrig tagit in grillen sen vi köpte den men men.... :)
Idagens bak blev det skorpor, kardemummaskorpor :) Första gången jag gjort det, eftersom mamma alltid sagt hur svårt det är. Men de va ganska lätt tycker jag. Svårt att få dom jämntjocka allihopa men de kommer väl eftersom om man gör flera gånger.
Sen gjorde jag muffins oxå men de blev typ svarta eftersom jag hade i blåbär men smaken va de inge fel på.
Vi fick en del fikabeskök och de va mycke roligt och uppskattat :) Skickade även med en kompis skorpor och muffins hem.
Nu ska vi laga mat och äta framför tv:n, ha ha.
Grillat :D

1 kommentar:

  1. Hemgjorda skorpor är riktigt smarrigt. Jag bakar typ aldrig får aldrig ro till det. Men ibland händer det. Glöm inte att ringa i morgon:,). Jag hatar också sånna där samtal men oj vad skönt det är efteråt. Kram

    SvaraRadera