tisdag 26 oktober 2010

Trötthet

Igår va de alldeles tyst här ju och de beror på att jag mest sov hela dagen, är så förbenat trött nu och de bli liksom inte bättre av allt sovande heller.
Min ögon hänger känns de som och kroppen går som i slow motion.
Är så less på att aldrig va glad när man kliver ur sängen eller att man känenr för att göra nånting, förutom att slå på tv:n och somna till nå jobbigt program på trean ungefär.
Det kommer ju inte bli bättre när de blir mörkare ute heller, de lätta ju inte upp stämningen precis.
Jag hoppas de blir bättre nån gång fram över iaf, att man får känna de spritta lite i kroppen.
Det är lite mera vitt idag, men fortfarande inte så att de lagt sig riktigt.
Är ett par grader varmt eller mest runt nollan.
Men de lär nog bli mer och mer nu är jag rädd, vi går ju med stormsteg mot vintern känns de som.
Ja och bilden har väl med ingenting att göra, ha ha.
En BH från 40-talet, som jag ropat in på tradera för ett tag sen.
Kan inte ha den men är fin på min stringhylla iaf.

1 kommentar:

  1. Du kanske ska börja med att lämna lite prover på vårdcentralen om du inte redan gjort det. För låg hormon av sköldkörteln ger exakt samma symtom som depression och enorm trötthet dessutom. Jag äter själv levaxin för det så jag vet. Visar proverna normala värden kanske de kan remittera dig till någon bra samtalsterapeut eller eventuellt erbjuda dig medicinering i form av antidepressiva. Du bestämmer ju själv men det är bara min spontana tanke. Kram

    SvaraRadera