måndag 4 oktober 2010

Riktig höst dag

Ja dessa skor hittade jag istället och den auktionen går ut idag om ca 4 timmar. Har lagt bud på dessa med ;) Men de förra va mycket finare, fortfarande lite sur över att jag inte vann dom.
Du hittar dessa här.
Annars så e jag ganska så förkyld idag, vaknade med öppen mun och torr tunga så man knappt kan svälja och halsmandlarna uppe vid öronen ungefär. Har ju varit lite ont i halsen flera mornar men idag är den värsta hittills. Och de drar bara ut på det och blir inge riktig förkylning av de hela som de känns... suck.
Har ätit kanelbulle och kaffe till frukost, bland annat. Mycke gott. Mannen tog med en påse på jobbet oxå, gifflar och kanelbullar va de i. Se om han bjuder eller inte ;)
Idag blir de nog mest att kurera mig, för det blåser som de värsta ute och molnen är så regn tunga så de kan braka löst när som helst! Verkligen en grå höstdag idag.
De blir nog ingen träning ikväll heller om min hals ska vara så här, men de är ju några timmar dit så de kanske hinner ändra sig, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar